فیوژن مزو برتر

فیوژن مزو برتر
چرا از فیوژن استفاده کنیم؟

شرکت فیوژن اسپانیا،با رویکرد کمک به سلامتی طبیعی پوست و اثر بخشی واقعی  تولد شد و هدفش به چالش کشیدن روش های مرسوم مراقت از پوست بود.

یک ایده سادهو منحصر به فرد  کوستی  برا یپزشکان و بیوتی تراپیست ها. تا قبل از محصولات محصولات فیوژن ، پزشکان مجبور بودند برای  درمان مشکلات پوستی مواد مختلفی را با یکدیگر ترکیب کنند تا به یک راهکار درمتنی موثر برسند . چالشی  بزرگ برای  پزشکان  و بیماران .فیوژن با توسعه  و تولید محصولات خود دغدغه بزرگ را  از پیش پای پزشکان و بیماران برداشت و روشی جدید  در دنیای مزوتراپی  ابداع  نمود.

تخصص اصلی این برند  تولید کوکتل  های مزو تراپی استریل است که میتوان انها را  با شیوه های  مختلف و با انواع دستگاه ها استفاده کرد. هر محصول منحصر به فرد است و به بازیابی پوست سالم  و درخشان کمک میکند. فلسفه فیوژن حول سه گانه زیر شکل  گرفته است: احترام به پوست ، ایمنی و اثر بخشی بالا.

محصولات فیوژن دوهدف را دنبال میکنند:

اول  تحریک پیشرفته  کلاژن سازی پوست 

دوم  غنی سازی  پوست با انواع ویتامین ،مواد معدنی فاکتور های  رشد ، پپتید های بیومیمتیک و اسید های امینه.

فیوژن با این رویکرد برای درمان تمام  مشکلات پوستی  راهکار هایی بی نظیر  و خلاقانه دارد و طیف  وسیعی  از  درمان ها و محصولات غیر تهاجمی را عرضه میکند که میتوانند جایگزین موثری  برای  عمل های زیبایی مانند  فیلر ها ، بوتاکس ، اسید تراپی ، جراحی پلاستیک یا لیزر باشند.

فیوژن به طور موثری شرایط خاص پوستی مانند پیری پوست ،چین و چروک ، رنگدانه ، سفید کردن پوست ، ریزش مو ، محکم کردن و لیف پوست ، مراقبت از چشم  و سلولیت را هدف قرار داده و بهبود می بخشد.

دلایل استفاده  از  محصولات فیوژن

کیفیت بالا:

فیوژن با دارا بودن حداقل 90 درصد رضایت  مشتری و همچنین گواهینامه  های CE اروپاو استاندارد های GMP و   ISO13485 , ISO9001

برای  تولید ، همواره  نزد مصرف کنندگان  این محصول  دارای محبوبیت  بالاتری نسبت به سایر  برند های اروپایی امریکایی  بوده است. امروزه فیوژن  در بیش از 65 کشور جهان  به فروش میرسد.

تنوع زیاد:

ده ها خط تولید  در اروپا  تولید  بیش از 40  نوع  کوکتل  داروی خاص  برای مزوتراپی  و همچنین توسعه  دستگاه های  اختصاصی  مزوتراپی ،فیوژن را به بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده در عرصه مزو تراپی در دنیا تبدیل کرده است.

پیشرو در علم وتکنولوژی :

امروزه  فیوژن به واسطه  بهره مندی از دانشمندان ونوابغ دنیا در علم  داروسازی ، تبدیل به یک شرکت پیشرو در  ثبت فرمولها ی کوکتل های مزوتراپی گردیده است.

بسیاری از فرمول های استفاده شده در محصولات فیوژن  به طور انحصاری در لابراتور های این شرکت در بارسلون اسپانیا توسعه یافته و این شرکت مالکیت معنوی این فرمول ها  را  ثبت انحصاری نموده است.

فاقد تست حیوانی 100 دروگان :

 تمامی محصولات فیوژن بدون ازمایش روی حیوانات وبه صورت100 درصدوگان تولیدمیشود.شرکت فیوژ طبق الزامات سختگیرانه اتحادیه اروپا ، هیچ یک از محصولات خود را روی حیوانات ازمایش نمیکند. به  همین  دلیل شرکت فیوژ اسپانیا محصولات خود بدون نیاز به  تست حیوانی توسعه و تولید و به اصطلاح محصولاتش  را به صورت کرولتی فری  و وگان به بازار عرضه میکند.

 

 

 

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید