معجزه ای به نام سیاکس

معجزه ای به نام سیاکس
بوتاکس سیاکس یک نوع بوتاکس است که در کشور کره جنوبی تولید می شود و برای درمان چین و چروک های صورت استفاده می شود. در این مقاله، به بررسی بوتاکس سیاکس 200 واحدی و روش کار آن پرداخته خواهد شد.

مقدمه:

بوتاکس سیاکس یک نوع بوتاکس است که در کره جنوبی توسط شرکت hugel Inc تولید میشود.این بوتاکس در بسیاری از کشور ها برای مصارفی چون رفع چین و چروک  و درمان تعریق زیر بغل استفاده میشود.

در این مقاله به برسی بیشتر این بوتاکس خواهیم پرداخت.

بوتاکس سیاکس:

بوتاکس سیاکس یک نوع دارو است که شامل پروتئینی به نام بوتولینوم تیپ A که تزیق آن پیوند های عصب و عضله را به صورت مقطعی از بین میبرد و درنتیجه تحرک عضلات کم شده و در پی آن چین چروک محل تزریق به تدریج از بین میرود.

روش کار بوتاکس سیاکس:

اساسا چین و چروک های صورت به علت کشش ها و فشار های عضلات زیر پوست صورت به وجود می آید و در نتیجه اگر بتوانیم یک سری از عضلات را غیر فعال کنیم به کاهش و رفع چین و چروک دست میابیم

سیاکس با  فلج کردن عضلات محل تزریق باعث کاهش حرکت عضلات و در نتیجه ازبین بردن چین و چروک میشود.

نحوه استفاده بوتاکس سیاکس:

همانطور که میدانید بوتاکس یه فلج کننده ی عضله است در نتیجه استفاده ی غلط از آن ممکن است عوارض جدی در پی داشته باشد مانند : افتادگی پلک ،بالا رفتن یا پایین افتادن ابرو ها و .....

در نتیجه بهترین روش برای استفاده از این دارو مراجعه به مراکز پزشکی ودرمانی با تخصص زیبایی است.

سیاکس یک ویال 3 سیسی شامل پودر دارو است که میبایستی با 2.7 سیسی نرمالسالین حل شود و در نقاط مشخص تزریق گردد

شرایط نگه داری:

اکثر بوتاکس ها دارو های حساس به دما بوده و میبایست در دمای بین 2الی 7 درجه سانتی گراد نگهداری شوند (زنجیره سرد) در صورتی که این زنجیره سرد از بین برود یا رعایت نشود دارو فاسد و یا کارایی خو را از دست میدهد.

نتیجه گیری:

این دارو با توجه به فواید و عوارض احتمالی که دارد اگر به دست متخصص و پزشک مورد استفاده قرار گیرد میتواند نتیجه بخشی عالی و ماندگاری داسته باشد ولی باید توجه کرد که استفاده ی غلط از این دارو میتواند عوارض جدی در پی داشته باشد.

خرید بوتاکس سیاکس

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید